Cel studiów
Najważniejszym celem studiów podyplomowych z zakresu psychologii reklamy jest przekazanie aktualnej wiedzy teoretycznej, głównie z zakresu psychologii, która jest niezbędna w procesie doskonalenia umiejętności praktycznych i kompetencji potrzebnych w pracy w branży reklamowej. Oprócz zdobycia wiedzy teoretycznej słuchacze będą mogli doskonalić umiejętności praktyczne w ramach warsztatów i ćwiczeń, dotyczących na przykład planowania efektywnych strategii reklamy, przeprowadzania badań i analiz, czy przygotowywania atrakcyjnej kampanii reklamowej.
Adresaci studiów
Studia podyplomowe: Psychologia reklamy adresowane są przede wszystkim do osób, które zajmują się zarządzaniem, marketingiem i wszelkimi działaniami z nim związanymi, do osób aktywnie działających w sferze biznesu, do menedżerów, pracowników handlu, usług i organizacji samorządowych, jak również do pracowników przedsiębiorstw, którzy w swojej działalności zajmują się reklamą i promocją. Studia są skierowane do osób, które prowadzą własną działalność gospodarczą i chcą pogłębić wiedzę z zakresu psychologii reklamy. Tematyka podejmowana w ramach tych studiów zainteresuje osoby pracujące w różnego rodzaju agencjach badawczych czy firmach eventowych.
Ramowy program
- wstęp do psychologii ogólnej
- wybrane zagadnienia psychologii emocji i motywacji
- wstęp do psychologii społecznej i poznawczej
- psychologia społeczna i poznawcza w reklamie
- psychologia reklamy a zachowania konsumenckie
- proces tworzenia marki
- budowanie strategii komunikacji
- metodologia badań psychologicznych w reklamie
- wgląd konsumencki jako podstawa strategii komunikacji
- efektywność reklamy
- planowanie mediów
- promocje konsumenckie jako element komunikacji
- tworzenie reklam w dziale kreacji agencji reklamowej
- marketing w Internecie
- sztuka sprzedaży
- sztuka prezentacji i radzenia sobie ze stresem
- nowe kanały dotarcia do konsumenta
Warsztaty z zakresu rozwoju umiejętności intrapersonalnych i interpersonalnych:
- autoprezentacja
- trening radzenia sobie ze stresem
- komunikacja
- podejmowanie decyzji
- trening negocjacji
Forma zaliczenia
- minimum 80% obecności na zajęciach,
- zaliczenie poszczególnych zajęć w ramach studiów
- zdanie z wynikiem pozytywnym egzaminu końcowego z wybranych elementów teoretycznych
Czas trwania studiów
280 godz.